close

第16章 Day1【 香川県:小豆島 】2015-04-30  [值得嚟嘅程度  LEVEL 9/12]

 

☞ 去咗關西地方同埋中國嘅地方,應該感覺上去埋四國咁西日本地方去得有啲完整。無錯,所以兩個月後又再自飛六日嚟四國玩喇,展開第三章旅程,Shikoku Wonder Quest。

 

自己係一個普通嘅香港打工仔,趁後生三十歲前,自己無咩負擔嘅時候,訂立一個目標去,兩年時間內 (12/2014 - 12/2016) ,分開17次時間,唔識日文情況下,自己一個人遊歷日本47個都道府縣,日後時間都可以令自己回味。

 ☞ http://ao37182.pixnet.net/blog/post/213131848

 ☞ FACEBOOK : https://www.facebook.com/chinginjp/

 
按進入以連結有更多介紹啊❕
值得嚟嘅程度 按進入以連結有更多介紹
Level 10/12 大阪府:難波 / 心斎橋 / 日本橋
Level 10/12 京都府:宇治川
Level 09/12 京都府:大原
Level 11/12 京都府:伏見稲荷
Level 10/12 京都府:鞍馬山
Level 12/12 滋賀県:余呉湖 / 琵琶湖
Level 11/12 京都府:天橋立
Level 07/12 京都府:伊根の舟屋
Level 10/12 京都府:嵐山
Level 10/12 岡山県:岡山後楽園
Level 08/12 島根県:出雲大社
Level 12/12 鳥取県:鳥取砂丘
Level 10/12 山口県:秋芳洞 / 秋吉台
Level 12/12 広島県:厳島神社
LeveL 09/12 山口県:錦帯橋
Level 09/12 香川県:小豆島
Level 10/12 高知県:桂浜

 

 

===================

香川県:小豆島

===================

 

【去埋四國齊整啲?】


 

☞ 當我去嗰陣仲未有廉航直飛去四國,所以都係靠搭peach先去到大阪再轉新幹線去到岡山先。然後再轉其他JR列車去四國嘅高松站。搭整個路段繼三個幾中,其實係兜一個勁大嘅彎先去到,但冇法,如果搭鐵路就要咁去。

 

☞ 到咗四國高松站落車,都成十一點幾。喺出面幾高松站好特別,全車站係兩層高,外面係用玻璃做幕牆。而玻璃牆貼咗一個笑面喺度,真係好得意。日本嘅車站就係咁靚,好有心思。

 

☞ 其實都肚餓,所以食去車站樓上一啲舖頭食晏先。香川縣係最出名嘅係讚歧烏冬,原產地就係喺四國呢度。所以我叫咗個普通嘅牛肉烏冬面加腐皮壽司嘅餐嚟食,睇啲烏冬係唔係特別好食。不過就覺得正常烏冬,感覺唔到有咩唔同。

 

【揾酒店驚行錯路】


 

☞ 食完就第一時間先去揾酒店放低個行李,都知要行成十五分鐘,不過行咗陣都未見間酒店係咩位置。大路嘅地方就清楚知道,但當自己入去啲橫街小路真係唔清楚自己喺邊。其實行行吓自己覺得入咗去一個工廠區咁,因為時不時都有好多大型嘅貨車經過,真係好大架,但係條馬路唔係闊。當啲貨櫃車高速行過心有時都會離一離。

 

☞ 行多陣開始懷疑自己係唔係行啱路,一來附近係啲工廠,二來附近我都唔見有其他酒店喺度。雖然印咗地圖但真係連自己啲地圖都唔太信,因為自己行入咗去啲橫街淨係見到民宿,一啲有酒店嘅跡象都唔覺。仲要啲橫街係入咗去,自己唔知行緊邊,想出嚟都唔知喺邊。最記得有個油站兜咗幾次添。

 

☞ 本來想問人,但人都唔多個,好在最後都揾到,真係唔容易見到。原來間酒店係喺船廠隔離,點估都估唔到間酒店係啲廠旁邊。間酒店其實都幾普通,同啲民居外型差唔多,從外表睇唔覺得係一間酒店模樣嚟。

☞ 酒店裡面都好簡單,地下接待處似係茶餐廳收銀嘅櫃台咁。入到間酒店發現都有啲破舊,牆身到有爛嘅痕跡,不過都算OK,可以接受到。

 

【出發去小豆島】


 

☞ 放低行李就即刻出去玩啦,行返去高松站嘅附近先去,中途見到啲上班族啱啱放完飯返上公司。佢哋大部份裝束都係黑色外套白色恤衫,非常齊整。

 

☞ 去到高松站嘅隔離馬路有一個碼頭係去小豆島,快船半個鐘就到。見仲有時間就換張日本電話咭手機,不過入咗之後冇反應嘅 ❕ ❔嚇死我,因為咁啱後新電話,諗緊係唔係支援唔到。因為新電話係雙咭功能,但就只有一個咭槽先可以讀數據。如果唔係真係唔知點算,幾日冇網上功能,肯定盪失路,連揾酒店都咁複雜。

 

☞ 上到架船,係一架細船嚟,都好快,半個鐘就到。因為我未試過坐啲快船,感覺快得嚟唔幌。去到小豆島淨望到個碼頭,周圍都冇好似廣島宮島,有咁多指示。因為小豆島其實係啲民居嘅地方,所以唔會有特別為遊客嘅指示,好彩自己一早印定個地圖,唔係就企咗喺度。

 

 

【慢遊小豆島】


 

☞ 其實嚟小豆島有兩個特別嘅地方要到,一個係全世界最細嘅海峽,同埋潮退先見到嘅天使之散步道。我落船就租咗架單車踩去,因為小豆島都唔駛細,而且島上嘅巴士又疏,去呢兩個景點踩單車就係最好。

 

☞ 喺島上踩單車真係好舒服,冇咩人車又唔多,好悠閒咁去踩,可以細心感受當地民居悠閒嘅氣息,自己個心都平靜咗落嚟。慢慢踩就覺得自己都好似係當地人踩住單車附近行行走走,其實真係唔錯。中途都見到有巴士站喺度,最可愛係啲巴士站好卡通,而最得意係啲巴士站地上放咗兩粒豆豆嘅公仔喺度,超正,望見都好開心,感覺個島嘅人民係好有呢個地方嘅歸屬感,好難得。

 

☞ 踩到附近休息一陣,係一個好似公園仔嘅地方唞。之後自己先發現我自己已經到達咗世界最窄嘅土淵海峽,其實望落去同普通河流一樣。既然到此一遊都影返張相先。當開埋個腳架影嗰陣先發現我腳架伸長部份嗰粒的爛咗 ❕不過好彩唔係裡面仲有啲油可以頂住。因為發覺原來我自己係拎咗舊腳架嚟,真大意。

 

 

【天使之散步道】


 

☞ 繼續向前行,但望望隻錶啲時間已經係三點,記得潮退時間係三點半左右,而且五點就收檔,所以嗰刻我即刻踩行油,咩景咩感受都唔理,盡快去到天使之散步道。望住地圖以為好快就到,但行咗好耐,上埋斜都唔見差下樣嘅路,仲有準備入隧道嘅車路嚟添。自己又心急,所以冇辦法就當場問個洗緊車嘅人。佢好好人,詳盡咁話我點行,原來我過咗條分岔路口,要踩返轉頭。佢仲問我係邊嚟,就話香港。跟住佢都知我急急哋所以都冇同我傾咁多,一直踩返去啱嘅路口度。

 

☞ 幾個字後就嚟到天使之散步道,因為嗰度全部都係沙嚟,所以張架單車放埋一邊鎖好佢先出發去行。呢條散步道係因潮退嘅時候先會出現,所以被人稱為有緣份嘅人先會嚟到,亦都係好多情侶嚟到嘅地方。其實條散步道只係一條長型嘅沙路,有啲似天橋立咁,不過呢個當然迷你好多啦。行條散步道都好快行完,只係一條沙路連接住一個小島仔咁。

 

☞ 打個圈行完就可以上去個展望台,俯瞰整條散步道。喺上面見到好多人都影相,同自拍。初初我諗有對情侶不斷自拍就諗住幫佢哋影,不過佢初初聽唔明唔英講咩,仲以為叫佢幫我影。雖然最後知我係想幫佢哋影,但佢哋好似表現得唔太願意,可能我破壞咗佢哋自拍嘅情趣啦。

 

 

【夜晚嘅高松市】


 

☞ 好快就行晒落返嚟,然後點都會買啲記念品返嚟。然後就踩返單車就去碼頭還車。

 

☞ 返到嚟高松碼頭,天開始變黃,整個高松站都好大,好現代化。咁諗住應該都好多商場行吓,但係啲商場得兩層係有嘢賣,而啲舖頭亦都唔多,好似香港啲屋邨商場咁。初初諗住高松站係四國嘅大站嚟,應該都比較旺,但發覺係靜。雖然冇咩行,但呢種寧靜嘅市區都好舒服,至少冇咁多人逼。

 

☞ 但都想去啲市區較旺嘅地方行,所以就搭咗琴平鐵路去到瓦町行。呢度就真係旺喇,應該係高松市嘅商店街嚟,好多嘢買,無論生活用品,超級市場,藥妝店,甚至係一啲名店都有,就連 LV同GUCCI都有。但發覺啲名店真係冇人,真係想知點維持呢,加上雖然係商店街m但人流同大阪市,廣島市真係差好遠。

 

☞ 經過一啲市中心都會去打機,但喺高松呢度咁大原來得一間機舖,有啲唔多信。夜晚咗一個燒豚肉飯定食,雖然係普通舖頭,但食落唔錯。同時有外地兩公婆都嚟咗,但餐牌上都淨得日文所以都唔知點,但又錯咗落嚟。咁我就叫佢可以出面啲相點餐話俾侍應想食咩,因為我都係咁點餐,哈哈。

 

☞ 食完就搭鐵返去酒店,沿途話工廠區嘅地方變到好黑,但又唔係咁得人驚,反而係幾靜幾舒服。

 

 

===============
前往小豆島嘅資料
===============


(高速艇)
 

☞ 從高松港高速船乗り場乘坐高松~土庄・草壁(高速艇)至土庄・草壁。 (30分鐘)

 

☞服務時間 :

  •    前往小豆島 : 7:40 - 18:50
  •    前往高松 : 7:00 - 17:50

 

票價  : 大人1,170円 小人590円

 

網址 : http://shodoshima.or.jp/?page_id=1599#number2

arrow
arrow

    青青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()