close

Day7【京都府:天橋立】2014-12-11  [值得嚟嘅程度  LEVEL 13/15]

日本三景天橋立特別嘅自然景象,遠望嘅景都好清,啲水非常清澈,。而且海水嘅顏面仲出現深淺漸變效果,淨係企係度聽啲海水聲都好舒服。

【搭JR+北近畿鐵路去天橋立】


 

☞ 今日轉移去天橋立嘅地方,同埋第一次住溫泉酒店。喺大阪站就揾要搭邊班車去,因為之前都好少喺大阪站呢個大站搭車去一遠嘅地方,所以都揾咗一陣邊個月台先啱。

☞ 似終都要問人喇,就問邊條係去福知山駅,因為JR淨係去福知山駅,之後要再轉北近畿鐵路去天橋立站 。咁上車坐低就開始擔心另一樣嘢,就係幾時落車?因為我唔知由大阪去福知山係有幾遠路程,知係唔近但幾時落車真係唔知,同埋驚瞓著咗過站就大鑊,所以架車一慢駛就即醒要望吓係咩站嚟。

 

【天橋立 Amanohashidate 咁長嘅英文拼音】


 

☞ 坐咗到福知山駅大約個幾鐘轉北近畿鐵路繼續去,由於北近畿鐵路唔屬於JR西日本公司,所以JR Pass係用唔到由福知山去天橋立。但係轉車嗰陣就喺月台直接轉車,所以都唔知點買車飛。

 

☞ 跟住架車開冇耐就有個乘務員逐個走嚟check飛,咁我就喺嗰陣補返去天橋立嘅錢。初初佢用日文問我,我知佢問咩,然後佢再用英文問我去邊。不過,漢字就寫就天橋立,但讀法就真係唔知。天橋立嘅英文拼音係Amanohashidate。嘩,真係記唔到,我諗呢個英文拼音係我去咁多日本地方,數一數二咁長。

 

☞ 個乘務員問我我都講唔到,要俾返個漢字佢睇先知我去天橋立。咁佢知道之後叫我補返大約千幾円。跟住架列車去到某一個站之後突然向反方向行,原來日本有啲列車路線唔係全部都行同一個方向,都幾得意。

 

【踩單車@天橋立】


 

☞ 去到當然揾間酒店喺邊先啦,叫對橋樓,唔係好大間。行去嗰陣旁邊都係景雅一啲好簡樸嘅商店,大多數都係啲賣生活需要嘅用品,完全同大阪市嘅好唔同,其實呢啲先好,體會當地寧靜同簡單嘅生活,好舒服。

 

☞ 放完行李第一時間就睇有冇單車租,不過呢度就貴啲,要七百円,五點前去對面地方交車。一切就準備好喇,不過個天就唔好,突然落雨嚟。唔理喇,既然嚟咗當然照踩。

 

☞ 本來先去睇條橋先,係一條當有船經過時會中間自動分開嘅橋,不過去到維修中冇得去,咁踩出天橋立嘅地方啦

 

☞ 天橋立呢個地方係日本嘅三景之一,其他兩個係喺廣島縣同宮城縣度。佢嘅特別係因為以前地震嘅關係,令到海其中某部份出現一條陸路連到對面地方嘅自然景象。條路嘅右手邊係一個沙灘嚟,面向到宮津灣,但就唔係俾人游水嘅沙灘;而左手邊就係阿蘇海,雖然叫海但都面積比宮津灣細。

 

☞ 成條路兩邊都種滿樹,係中間一條路開咗嚟俾大家踩同埋行路。沿途嘅人唔多,而有踩單車嘅就得我一個,都正常嘅,落雨邊會有人踩吖。

 

【傘松公園】


 

☞ 踩到對面就還車,然後就去搭纜車上去傘松公園度,係上去望整個天橋立嘅景。搭架纜車淨係得我一個,旁邊亦都有吊車坐上去,不過就冇開。上到去望吓天橋立嘅全景,同埋宮津市附近嘅地方。

 

☞ 旁邊仲有個裡似圈圈嘅物體,個圈都幾大個,放係公園山頭出面,話拎呢錢掟入到個圈就行運,不過個圈圈都有相當嘅距離,感覺好難入,所以都冇玩。

 

【氣氛寧靜嘅傘松公園餐廳】


 

☞ 跟住就去咗間餐廳食嘢,不過一個人都冇,仲以為收檔添,不過嗰陣都已經係兩點幾。我就坐喺窗口旁邊嘅位置,望住天橋立嘅自然景,坐得住食飯,真係好舒服。

☞ 餐廳嘅氣氛好寧靜,播放住輕鬆嘅音樂,周圍冇人嘅情況下食嘢,覺得好似拍旅遊節目咁,真係好奢侈。所以不禁自己再叫多一個甜品,繼續享受呢種休閒嘅氣氛。食完就出面再影吓相,睇吓賣手信嘅舖頭。大約四點幾啲舖頭同間餐廳都收檔,咁我就慢慢咁行返去纜車站落返嚟。

☞ 架纜車又係得我一個搭,但同時間我見到啲職員都一齊搭落嚟,之後先知原來嗰一班係最後一班纜車落嚟,真係好好彩,嗰陣係16:30,唔係就要留喺山頭上面喇,依加諗返起都覺得自己太好彩。

 

【好快天黑@天橋立】


 

☞ 天好快變黑。咁我就行返頭先嘅地方走,諗住再租架單車返去酒店嗰邊,但去到頭先還車間舖頭話閂門喇,唯有行返去,但係都幾遠路架,不過唯一嘅方法嚟。

 

☞ 一路行返去,個天好快黑晒,嗰陣應該係五點幾嘅時間嚟。條路完全冇人,係路嘅兩旁有啲燈引路返去,唔係根本兩邊嘅地方係勁黑,樹林嗰度係絕對見唔到。


☞ 一路行只係聽到兩邊嘅海浪聲,喺嗰陣個氣氛都幾驚㗎,得自己一個心都有啲寒寒地。當時真係諗好在呢度係日本,如果其他地方我應該俾人捉走咗喇。不過啲海浪聲真係令人越行越驚,所以中途都聽住歌嚟行,感覺好啲啦。

 

☞ 一路行其實都唔知地方啲水氹同啲泥係喺邊,因為剛才落雨令到地下好多水氹,真係會踩中落去,不都唔理最緊要快啲返去酒店先。大約九個字到就行到返酒店,附近已經收晒,連神社都冇晒人,條街勁黑,冇晒嘢睇,望一望個錶係六點半,即香港係五點半。嗰陣真係覺得不可思義,好似感覺去到九點幾嘅時候,咁既然冇嘢睇冇嘢行就返返去酒店喇。

 

【酒店服務好細心@對橋樓】


 

☞ 返入去酒店去個服務員先叫我坐低,無論櫈同檯都係用木做,仲做到好古舊,好有懷舊味道。然後其仲一個女服務員就跪喺地下,然後端出一杯熱茶同糯米糍般嘅點心俾我食先,好細心呀。

 

☞ 之後慢慢填啲入住資料,再問我夜晚幾食,7:00定7:30?咁我話七點鐘,反正都冇嘢做。之後就叫我除鞋換拖鞋,不過佢張我對靴放入一個專放鞋櫃嘅地方。嗰陣諗係唔係唔俾我再出去,要我所有時間都要喺間房裡面?

 

 

☞ 上樓入到間房係和式嘅榻榻米,除咗房門其他都係拉門嘅,而且瞓覺都係打地舖。第一時間就係換咗套和服先啦,第一次著有啲唔慣。我係一路跟住佢嘅步驟嚟著,唔知點解都好似好鬆,同埋基本我裡面淨返條底褲著住,感覺都有啲怪怪地,好驚佢甩出嚟。

 

【瞓到唔知食飯】


☞ 之後開咗電視嚟睇,咁啱就播緊香港佔中嘅情況,原來呢單嘢真係國際新聞嚟,仲訪問當時香港人添。個節目係類似時事分析嘅節目嚟,但係我睇多陣就瞓著咗。

☞ 突然,有電話打俾我,突然醒晒。原來係通知我落去食飯,不過我唔係好聽得清楚,加上有啲唔清醒,唔知點解會咁嘅情況下再瞓過。結果之後有人㩒門鐘嚟,真係揾上門。個職員就話叫我依加落去食飯,跟住我就話OK,睇返個時間原來係七點三喇,因為我約咗七點食飯,我嗰陣先知咩事,原來自己遲晒,真係唔好意思。

 

☞ 嗰陣我即刻衝落去飯堂食嘢,就連門都冇鎖好,結果有另一個職員帶返我入返房話我冇鎖好對門出嚟係好危險,並叫我一定記得鎖好先出嚟。唉,搞到真係好唔好意思,又遲食又冇鎖門。

 

【好享受一個人慢慢食飯】


 

☞ 去到食堂見到一對男女一齊之外就淨返我一個食。咁我就坐另一邊,係完全同佢哋分開,感覺都幾正,好似呢個空間依加就屬於係我一個人享受。佢上嘅嘢食係類似懷石料理,樣樣嘢都係好細份,同埋食完一樣先會有另一樣上嚟,而且速度都比較慢,係我咁肚餓嘅情況真係好想啲嘢食嚟得快啲,不過呢啲地方係慢慢上。

 

☞ 準備食嘅時候都有一個女侍應走埋嚟,介紹依加準備食嘅係咩嚟。因為佢唔識英文,淨同我講日文,而我又唔識日文根本唔知佢講咩,所以佢都準備咗張咭,係用英文寫嘅咭介紹今餐有咩食,而每上一次菜都準備唔同嘅咭去介紹,好細心呀,而且啲咭仲係有公仔添,好鬼得意。呢啲真係日本人最令人值得欣賞嘅價值,其他嘅一定做唔到。啲嘢食我就覺得OK,但唔可以話非常好食。

 

☞ 大約食咗一個鐘到就食晒,然後就走返去上樓沖涼休息。之後再睇吓電視咁,但太攰個人好快九點幾就瞓著。

 

----------
對橋樓
----------

☞ 交通 : 乘坐北近畿鐵路至天橋立駅下車,步行3分鐘。
☞ 網址 : http://www.taikyourou.com/

-------------
傘松公園
-------------

☞ 纜車 :
毎小時0分 15分 30分 45分出發 (4分鐘到達)
時刻表 : 8:00 - 17:30 [16:30 ( 1月・2月・12月) / 17:00 (3月・11月) / 18:00 (7月20 - 8月20)
費用 : 單程330円
網址 : http://www.amano-hashidate.com/043footwork.html#time

‎☞ 観光船: 天橋立桟橋⇔一の宮桟橋
費用 : 單程530円,往返960円
時刻表 : http://www.amano-hashidate.com/images/pdf/kouro2012_10.pdf

☞ 傘松公園網址 : http://www.amano-hashidate.com/030kasamatu.html

前往天橋立可以使用以下由JR西日本推出嘅 JR關西廣域鐵路周遊券,可以於購買後選擇任何一日開始連續五日使用來往天橋立以及全關西地區 。更可以使用山陽新幹線前往姫路神戸岡山,大阪地區

大阪前往天橋立也要4,110円,但持有【JR關西廣域鐵路周遊券】更可以乘搭其他關西地區的JR特急列車前往兵庫縣,京都府,大阪府,和歌山縣,奈良縣,滋賀縣,岡山縣,鳥取縣以及香川關西國際機場著名景點包括鳥取砂丘,岡山後楽園,城崎温泉,環球影城,嵯峨嵐山,天橋立,白浜,奈良公園,琵琶湖国定公園等。

亦都可以乘搭包括部份地區巴士路線和部份私營鐵路

JR關西廣域鐵路周遊券】官方網頁:https://www.westjr.co.jp/global/tc/ticket/pass/kansai_wide/

arrow
arrow

    青青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()