close

第8章 Day8【京都府:伊根の舟屋】2014-12-12

呢次嘅情況真係好驚險,係第一次感受去日本鄉郊地方嘅交通真係有幾疏。

 


 

自己係一個普通嘅香港打工仔,趁後生三十歲前,自己無咩負擔嘅時候,訂立一個目標去,兩年時間內 (12/2014 - 12/2016) ,分開17次時間,唔識日文情況下,自己一個人遊歷日本47個道道府縣,日後時間都可以令自己回味。

 ☞ http://ao37182.pixnet.net/blog/post/213131848

 

 

按進入以連結有更多介紹啊❕
值得嚟嘅程度 按進入以連結有更多介紹
Level 10/12 大阪府:難波 / 心斎橋 / 日本橋
Level 10/12 京都府:宇治川
Level 09/12 京都府:大原
Level 11/12 京都府:伏見稲荷
Level 10/12 京都府:鞍馬山
Level 12/12 滋賀県:余呉湖 / 琵琶湖
Level 11/12 京都府:天橋立
Level 07/12 京都府:伊根の舟屋
Level 10/12 京都府:嵐山
Level 10/12 岡山県:岡山後楽園
Level 08/12 島根県:出雲大社
Level 12/12 鳥取県:鳥取砂丘
Level 10/12 山口県:秋芳洞 / 秋吉台
Level 12/12 広島県:厳島神社
LeveL 09/12 山口県:錦帯橋
Level 09/12 香川県:小豆島
Level 10/12 高知県:桂浜

 

===================

京都府:伊根の舟屋

===================

 

☞ 今日朝早瞓醒就七點起身,然後食個和式嘅早餐,不過今次係全部嘢一次過,一大堆東西上晒嚟。反而我鐘意係食燒魚,好好味呀  之後我就check-out先,執晒所有嘢就再出去玩喇。

 

【飛龍觀展望@天橋立】


 

☞ 尋日就去咗傘松公園嗰邊嘅天橋立山,今日就去返另一邊嘅天橋立,飛龍觀展望,其實距離酒店行十分鐘就上到去,非常近。去到就坐啲吊車上去,係得張櫈坐上去然後吊上去上面坐,雖然都唔係好高,而且望地下距離唔係好深,不過第一次坐都總係有啲驚驚哋。

 

☞ 上到去其實係一個公園嚟,好多嘢玩。我嗰陣係九點幾到,應該唔算早,不過就係冇人。喺嗰度望過去天橋立幾靚,同由傘松公園嗰邊望完全唔同,呢邊望去嘅天橋立係一個鋸齒型,由傘松公園望係一條直線。

 

 

【彎低條腰由大脾內側倒頭望天橋立】


 

☞ 去到最高點地方就有個觀景臺,對望係天橋立嘅全景嚟,旁邊仲有個台可以企上去,背住天橋立然後彎低條腰由大脾內側中間位置倒頭望,話咁樣可以睇到天橋立好似一條飛龍向上天。當然我就睇唔到喇,唔知關唔關天氣唔好,嗰日天氣都係陰天多雲,可能就咁睇唔到條龍飛上天啦 影咗一陣就走,然後落返地下,準備搭巴士去另一個地方,伊根之舟屋。

 

【搭巴士去伊根之舟屋】


 

☞ 去到巴士站其實都有啲迷網,因為唔識睇個時間表 。個時間表非常簡單,得個時間表,即幾時幾分,但冇寫中途站或者,幾錢全部都冇。不過係見到書上面話路線5,7,8同9號就啱,所以我諗邊一架嚟都OK。好好彩我等咗一兩個字就有車,其實真係好彩,因為呢啲路線係一個鐘一班車。

 

☞ 上咗巴士拎張乘車券就坐低,一路搭到去伊根之舟屋。沿途架巴士得兩三個人坐,非常少。架巴士大部份地方都係民居嘅地方嚟,所以都唔知自己去咗邊,淨係知架巴士係咁兜嚟兜去。自己都發覺搭咗好耐,有成個鐘,心諗點解仲未到個站,而且附近嘅地方又唔知係咩,諗緊自己係唔係搭錯巴士,所以一路嘅心情都有啲緊張。真係成個鐘到,終於見到個站然後落車。

 

【坐觀光船遊伊根灣】


 

☞ 一落車發覺其實冇咩嘢見到,都係啲樓房,同埋一啲冇開門嘅舖頭。本來睇書話呢度係有單車踩,一路踩一路感受伊根灣漁港嘅風氣,不過眼前就咩到冇,人又冇商店都冇,淨係得個觀光船嘅買飛地方。冇計,唯有坐觀光船遊一個伊根灣。

 

☞ 伊根灣係一個漁港嚟,類似香港嘅大澳咁。佢哋啲屋地下嗰層係放隻出海嘅快艇或者啲小型嘅船嘅地方嚟,而上面個層先係用嚟住。而且佢啲屋全部都係喺沿岸嚟起,我諗呢個係呢度伊根灣嘅特色嚟。可能香港自己去過大澳望過呢啲,唔太覺得有啲咩得意。當隻遊覽船離開。

☞ 架觀光船仲有即時嘅卡樂B蝦條賣,一包一百円,用嚟係餵周邊飛緊嘅海鷗。當佢見你將蝦條掟出去啲海鷗就飛過嚟食,而且仲要係好準咁食到,未事過失敗,真係幾勁 當掟出去就吸引勁多隻海鷗喺度徘徊我身邊,但佢哋又唔會搶嚟食,所以都幾得意幾好玩。

 

【伊根浦公園】


 

☞ 大約半個鐘船程就完,好似連唯一可以玩嘅嘢都完咗,咁既然有時間就闖吓究竟伊根之舟屋有啲咩喺度,唔信間全部都收晒檔,但事實真係全部都冇開。之後行到去碼頭附近,算係有一個伊根浦公園影吓相咁,但唔覺得好特別。去到冇幾耐就落雨,啲雨時大時細,有時冇雨添。所以都都係逗留一陣就閃,而且望過地圖,附近真係再冇嘢行喇。

 

 

【下一班要一個半鐘先有車   


 

☞ 回程嘅時候,揾返個巴士站,但睇到個時間表,啱啱就走咗一班,而下一班要一個半鐘先有車   初初我真係唔信,我諗係我自己睇錯,但睇嚟睇去下一架九十分鐘開嘅事嚟,跟住周圍都冇嘢,想揾間食嘢同買嘢嘅都冇,而且又冇瓦遮頭,把遮留咗喺喼裡,所以只有呆企喺度。

 

☞ 不過諗應該可以接架的士車我,咁我就落住雨行返剛才賣觀光船飛嘅地方,叫個職員幫我call的士,但係個職員話係要嚟之前call定。唯有等一個半鐘車嚟,係條街,係好在間嘢出面係有瓦遮頭同有得坐低等巴士,不過一直落住雨加上有風,吹落個人真係好凍,自己都打冷震,就算帶晒甚麼手套個身都好凍呀 好彩之後停咗雨,但都仲有好耐先有車,都唔知做咩好,唯有聽住歌等,一路喺出面有啲水氹嘅地方玩下水,聽落都好似好慘咁。

 

【一萬円搭巴士   


 

☞ 等咁耐終於有巴士喇,上到去坐低好舒服,至少冇咁凍先啦。不過沿途就發現,銀包最少嘅面值係一萬円,同得啲百幾円幾碎銀。咁啱車上有啲放學嘅中學生,雖然應該都知冇可能換到錢。一萬円喎,即係香港七百蚊,自己喺香港拎張五百蚊紙都冇邊個可以同我打散喇,可況中學生身上會有幾多錢呢,不過危急情況咩都要試。問咗幾個學生哥結果都係冇,都唯有打定輸數俾張一萬円搭呢程巴士。除咗冇散子呢個問題之外,突然又諗究竟邊個站落車先啱呢。

 

☞ 初初就話有四條巴士線會去伊根之舟屋,但回程一來我唔知坐咩路線,二來就算去天橋立都未必係剛才上車位置嚟,所以即時個人著晒,勁留意周邊啲地方係點樣,要去到天橋立附近就要落車。咁架巴士當去到尋日傘松公園附近嘅時候我就即落車,雖然唔知架車會唔會去天橋立酒店附近,但起碼我由呢度傘松公園有路行去酒店先。咁準備落車嗰陣同司機講我得一萬円,唯有俾落去,不過個司機就話No,No,叫我唔好張一萬円放落去,反而問我有幾多碎銀,我拎晒出嚟得百幾円,佢就話百幾円啦,然後叫我落車,真係好多謝佢,我諗香港搭巴士話知你就算一千蚊照放都冇問題。

 

【急步離開天橋立】


 

☞ 巴士問題就解決咗,而我一落車就急步行返去酒店度。經條天橋立行返去要成四五個字時間,但都要行,同埋勁急步行返去,中途冇停過亦都冇望過任何嘢,只係一嘢行去酒店拎喼走人,因為覺得呢度啲交通勁疏,同京都市大阪市完全兩回事,所以一到酒店,拎埋個喼就即離開去車站,搭最快嚟班車返大阪,因為真係驚再冇車返去大阪就唔知點算,雖然嗰陣五點幾,正路應該仲有幾班列車嘅。

 

☞ 我一上到列車坐低,感覺真係好開心,冇晒緊張嗰種心情,慢慢坐低唞吓氣,好舒服。去到大阪已經夜晚,即刻check-in放低行李去食嘢,因為由早餐到夜晚都冇食過嘢。所以食完一餐唔夠飽再整多個吉野家 

 

------------------
飛龍觀展望
------------------

☞ 營業時間 : 
2月21日~7月20日 9:00~17:00
7月21日~8月20日 8:30~18:00
8月21日~10月20日 9:00~17:00
10月21日~2月20日 9:00~16:30
☞ 參觀費用:850円
☞ 網址 : http://www.viewland.jp/tw/hiryukan/

 

------------------------------------------------------------------------------------------------
 丹後海陸交通 路線バス (天橋立駅 < > 伊根湾めぐり・日出)
------------------------------------------------------------------------------------------------

☞ 費用 : 400円
☞ 網址 :http://www.tankai.jp/rosen_img/16_4_8_kanko_jikoku.pdf

 

----------------------------------
伊根湾めぐり遊覧船介
----------------------------------

☞ 營業時間 :09:00 - 16:00 
☞ 參觀費用:680円
☞ 網址 :http://www.inewan.com/02yuransen.html

arrow
arrow

    青青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()