close

【Kanto Travel Focus 2 – Day2】2015-08-16 [值得嚟嘅程度 LEVEL 14/15]

出發去戦場ヶ原

 上一次旅程本來去戦場ヶ原,不過瞓晏咗所以就冇去到喇。今次有機會一定要去。

 今次起到身,食過吉野家鰻魚飯做早餐就去搭JR日光線,再去日光站落車轉巴士去戦場ヶ原。等巴士都幾多人,因為我要搭班車亦都係好多遊客去東照宮必搭嘅巴士嚟。雖然十分鐘一班,但對日本巴士其實已經係好密。

 巴士去到東照宮通常就有好多人落車,而我同其他乘客都係前往更深入嘅郊區地方,奧日光。

 巴士去竜頭の滝呢個站落車,落嘅得幾個人,應該都係出發去戦場ヶ原。

第一個景點:竜頭の滝

 戦場ヶ原係日本其中一個國立公園嘅位置嚟,當中嘅地方都受日本國家保護,盡量要保持當地本身嘅自然環境。因為咁呢啲地方唔似旅遊區,有食店,有廁所,有舖頭等等。我自己都覺得應該裡面係冇廁所,落車第一時間即去廁所,無論急唔急都好,第二就係買定嘢飲,裡面肯定唔會無啦啦有野飲賣,點都準備好穩陣。

 搞點就跟指示出發,行到冇耐就有個地方叫竜頭の滝,係一瀑布嚟,雖然唔係好大,行近都好有氣勢。

熊出沒注意

 影咗一陣相之後就行入去一個地方,俾鐵籠圍住,原來入去就係戦場ヶ原嘅地方。喺個鐵籠係有個鐵閘可以入去,而且係冇鎖到。當我準備入去個陣,個鐵閘前面貼咗一個告示,除咗睇唔明嘅日文之外,仲一個非常出名嘅五個字:
熊出沒注意。

 原來裡面係有熊人喺裡面住,特別係東面嘅日本,總共住咗約一千隻多嘅熊。當時四周環境得我一個人,而我唯一有用嘅裝備就係熊鈴,係之前喺軽井沢買定。當熊人聽到呢啲鈴聲,佢覺得唔舒服就唔會行過嚟,而且去呢啲地方自身安全都好緊要,所以有個熊鈴旁身係必須要。

 我推門入去,的確好有野生地區嘅風味,沿住行一條已經幫你開咗嘅小路。望見側面兩邊,啲草嘅高度係長到我條腰。除咗條路仔,側面嘅草同樹木都生得好茂盛,係普通公園唔會見到嘅。從側面一直望,係見唔森林嘅盡頭。望落係幾特別,但感覺上都醞釀咗陰深嘅氣氛。

好靚好綠嘅溪水,第二個景點:湯川

 我自己一路行,熊鈴一直跟住我響起,行咗幾個字終於有兩夫婦行過。感覺都冇咁驚。行多陣就見到一條好靚嘅溪水,好綠,溪流亦都十分清徹,連個兩夫婦都擺出專業姿態不斷影相。

 森林濃密嘅綠色,間中透出太陽嘅光芒,感覺好柔和輸服,好非常鐘意呢種環境。一直行沿住河流嘅出水方向,邊一個位置都係咁靚。

第三個景點:戦場ヶ原

  一直行就條路開始邊得難行,啲泥路變到好濕,又有水氹,但係唯一嘅路嚟。自己都著咗對水靴去行,變咗行上去都冇咁狼狽。

  走過呢個位置,開始多人嚟咗,因為啲人可以反方向過嚟,同側邊嘅地方行過嚟,亦都有外國人一齊嚟行,總算有啲人氣。

  再行過少少泥路就變成有木板疊成嘅路,咁就好行好多,即係只要原住木板條路行就冇問題,不過,仲係熊人出沒嘅範圍,其他人行都全部有齊熊鈴嘅裝備。

  一直行見到好廣闊嘅平原,原本嘅森林都唔見。喺平原嘅位置非常大,一望可以望到好遠嘅山,點解日本有呢啲咁大柑空曠嘅地方,仲係一直沿住木板行咗好耐都係咁仲未見盡頭。一直行都覺得好舒服,面對住一個咁大嘅環境,心情靜落嚟,自己都停一停,坐低慢慢欣賞大自然嘅靚境,感覺好爽好正。

  由一開始行都有個幾鐘,但望到呢個廣闊嘅平原真係非常值得,呢個就係戦場ヶ原。

第四個景點:湯滝

 由於時間都唔多,自己必須喺一點半搭巴士返日光站,所以欣賞完一陣都要準備繼續起行。

  其實當時自己都行到有啲疲倦,因為剛才係咁行都冇唞過,加上有啲肚餓,但最可惜係冇嘢食,自己冇準備到帶嘢食嚟。不過身處喺戦場ヶ原只有兩個做法,一就喺繼續行到終點,二就係返轉頭,冇其他選擇,而且喺中途位置係冇車會車返自己走,所以自己都要繼續向前行喇。

 開始知道時間都有啲緊張,所以有啲地方唔停得太耐。繼續行開始進入返剛才森林嘅區域,行多一段路就見到另一個同剛才入口一樣嘅鐵閘,一樣都係寫住洪出沒主意。當我見到個閘就知係到達終點嘅地方嚟喇。

 開咗個閘之後上前行一陣就見到一個好大嘅瀑布由頂上流落四散,比之前竜頭ノ滝大好多,更加震憾。喺附近都有一間賣嘢食嘅舖頭,不過可惜係時間唔夠,要趕搭巴士離開,淨係食咗一杯藍色嘅雪糕,不過唔知咩味嚟,覺得特別叫嚟食。

 然後行返上地面就會見到一個湖,叫湯之湖,不過可能開始陰天所以望落唔算靚。喺個湖中見到有人著晒釣魚衫企喺湖較中間位置釣魚,好特別。

 差唔多快到一點半,即刻要溫巴士站喺邊,因為當時仲未見到巴士站嘅牌係邊度,但知班車就快要到,搭唔到就要等下一班巴士,就趕唔切搭JR返市區再去機場。如果趕唔切就返唔到香港。所以嗰陣自己都好急,唔再自己去搵,即刻見有日本人就問巴士站喺邊。因為我本身唔識日文,不過都知日文巴士係BAZU,即係同香港一樣用拼音拼出嚟。

 見到一個似係停車場嘅職員即走埋去問:BAZU,佢就講咗一堆聽唔唔明嘅日文,但知佢係只某一個方向就向嗰方向行一定冇錯,結果真係好快揾到。好好彩,幾分鐘之後架巴士就嚟到。

【差啲趕唔到JR】

☞  不過想到巴士並不是再冇問題,因為巴士當返到許東照宮嗰邊嘅巴士站,好多人上車,即係話亦同時到總站就有好多人落車。

☞  但係落車好多都冇準備散銀,去到俾錢嘅時候先喺部收找錢機慢慢換錢然後再數入幾多。日本嘅司機真係好人,係唔會吹你快啲入錢,而且車上仲有好遊客係需要換錢再俾錢,真係等咗兩個字先落到車。

☞  嗰陣自己喺車上等落車已經係極度心急,但我又冇辦法,所以喺嗰陣自己不段睇錶仲有幾多時間,同埋望住一分鐘一分鐘過去,真係好焦急,因為JR唔會因為架巴士有誤點而等埋你。

☞  最後到我俾錢完就一嘢衝入車站,真係得返最後一分鐘入閘坐到JR。

 【大宮鐵道博物館】

☞  當我搭JR到宇都宮站再轉新幹線到大宮站,發現都仲有一個鐘時間不如就去埋鐵道博物館。所以最後嘅景都算係去埋鐵道博物館先離開返機場。

【後記】

☞   終於又完成另一次兩日制嘅日本旅行,雖然又係好趕但今次能夠去到戦場ヶ原真係好開心,因為真係好靚好吸引,冇諗過旅遊日本都有呢啲咁偏遠郊區嘅絕景,真係一大發現,從此令我對日本旅行有更多嘅探索,更有動力令我好想睇更多日本少人為知嘅靚景,將自己制霸計劃 JAPAN WONDER QUEST趨向深入化。

【INFORMATION】
前往戦場ヶ原交通
 

交通方法:

  1. 乘搭JR東北新幹線由東京站到宇都宮站,再轉乘JR日光線往日光站,約1小時42分鐘,車票為5,780円。(可使用JR東京廣域地區鐵路周遊券,周遊券價格為10000円。)
  2. 從日光站轉乘東武巴士往「竜頭の滝」落車即到達,約1小時15分鐘,車票為1,400円。

東武巴士時間表:http://www.tobu-bus.com/pc/area/pdf/nikko_pamph_201611.pdf?201611

 ====================

外部連結

====================


自己係一個普通嘅香港打工仔,趁後生三十歲前,自己無咩負擔嘅時候,訂立一個目標去,兩年時間內 (12/2014 – 12/2016) ,分開17次時間,唔識日文情況下,自己一個人遊歷日本47個都道府縣。

 ☞ http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/ao37182/?p=2922849

arrow
arrow

    青青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()